Of course, my horse.


Eftersom jag upptäckt att Sarah Bucklan alltid är vaken så genomgår vi nu en testperiod för att utesluta att hon somnar innan klockan är 12, på vardagar. Helgerna är ju näst intill uppgjort.
Igår hade hon hållt sig vaken och erhöll en guldstjärna, ära och cred till henne.
Nu skickade jag iväg ytterliggare ett "testing, testing"-sms och tjofaderittan, och sen fick jag svar. Det löd:
Wää wääää wäwä, ännu en guldstjärna?
Vilket är sant. Nu är hon uppe i 2 starkt lysande guldstjärnor och vid 10 ihopsamlade stjärnor får man en grogg. (Det är en ny regeln, den kom jag på nu. . .) Vilket är bra! Givetvis! För man måste ju ha ett mål med att ligga uppe sent, titta på Two and a half men och Scrubs. Man kan ju inte bara göra det för nöjes skull. Det finns en meningn till allt. Som jag skulle sagt - och sa.

Nu ska jag titta på Scrubs och 00:15 (om jag inte minns helt fel?) så börar Two and a half men. Last man standing, så att säga.

P

Kommentarer
Postat av: "bucklan"

varför bucklan liksom ? hahha, pengarna tog slut på mobilen :( tår ahhahah

2009-01-23 @ 00:29:49
Postat av: maria

Haha sarah, du heter sarah bucklan på min telefon, du är ju lite bucklig, dina knän syftar jag mest på ;)

2009-01-23 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback