Picka på en servettludd

Lever jag ens? Ja, tydligen.
Gårdagen blev inte riktigt som planerat eftersom min goda vän Maria med väldens övertalningsförmåga, utan lokalkännedom, övertalade mig med att följa med henne och Sarah ut. Tremannaförfest och ringlinjen in till Harrys, en kissepaus, sura poliser och en promenad så var vi sedan inne på Harrys där jag trivdes som fisken i vattnet.
Ganska mycket folk och en rätt lyckad kväll ändå så gick jag och la mig i mina dinosauriebäddlakarn här på Stegeborgsgatan i El Brinko. Efter en dusch, halv chipspåse och en banan också. Naturligtvis.

I morse var det väl värre. Med lite skavsår på hjärnan och inte så många djupa timmar av sömn bakom mig så åkte jag till jobbet vid 2. Det enda man skulle kunna behöva nämna från jobbet idag är väl:
- Vi hade kul
- Sofie och C kom förbi och gjorde oss sällskap i pausen, mycket trevligt
- Sabina och Stina förpassade sig in i kylen OCH PASSADE BRA DÄR.
- Jag vann, nääääääääääästan, garderobstävligen. Jag sa nästan.

Nu är jag hemma och är verkligen inte det minsta trött. Jag vet inte hur jag ska göra, det blir väl att jag och Henke delar på soffan till en riktigt dålig film tills båda ligger och snarkar ikapp? Jag är godissugen och har cravings. Inte bra.
Hade hellre sett att den här kvällen slutade någonstans med någonannan!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback