Schuuuukling.

Jag har liksom en slags utomkroppslig upplevelse när jag ligger i sängen med laptop, ostbågar, choklad, cola och halstabletter men när jag tar ytterliggare en näve gula bågar inser jag att "neeej, det är ju bara underbart!" - att vara sjuk alltså. Igår hade jag hela 39,7 graders feber men det fanns någon som tog hand om mig, som tur var. När man kommer hem till Stegeborgsgatan blir man förpassad till rummet i hopp om att inte förpesta de andra familjemedlemmarnas liv. Jag tittar på "Fet = Dum?" och murlar i mig ännu mer ostbågar, för vet ni? När man är sjuk - då får man äta hur mycket ostbågar man vill. Faktiskt.

Ni kommer nog inte höra så mycket av mig under tiden jag är sjuk, eller kanske tvärt om? Eftersom jag inte har så mycket att göra. Alltså.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hank.

jag är med sjuuuk, buhu

2009-01-11 @ 22:50:27
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/
Postat av: Brallis

Krya på dig gumman.

2009-01-11 @ 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback