Småtimmarna är många och mörka.

Nu börjar tiden dra iväg med mig igen, vilket den ofta gör. I morgon har jag lite saker att uträtta.
Jag planerade att överraska här hemma med snabeldraken och lite städning. (Jag får till&med veckopeng för det, min mammas påhitt) Sen ska jag träffa Malin (om hon nu kommer ihåg det?) för att gå till Folkets Hus, käka en bit mat och klappa henne lite på axeln för att säga att allt kommer ordna sig.
Även Hanna är det hög prio på eftersom jag aldrig får chansen att träffa henne längre. Hon ska ju göra ett litet kirurgiskt ingrepp nu i veckan så jag tänkte pigga upp henne också. Annars, vet ni? Har jag inget planerat. Mer än gymmet, men det är ju som vanligt med det.

Nu är det dags att sova en blund. I morgon är jag hurtig och ställer klockan på . . . tidigt. Och, tidigt är relativt - mina vänner.

P

Kommentarer
Postat av: Hank.

men himla jobb. Hatart ..

2009-01-26 @ 12:36:09
URL: http://hannaevaerikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback