Småtimmarna

När småtimmarna börjar närma sig så skriver en svunnen skolkamrat:

B säger:

Så, nyheter? Vem sätter på vem? Vad händer i världen liksom?

Så sant som det är sagt. Undrar dock vem som funderar på det en onsdagkväll ungefär sådär tjugo minuter i midnatt? Inte är det jag i alla fall. Till Benkes stora besvikelse hade jag inga smaskigheter att komma med heller. Jag får nog ta och fråga min vän Tove. Då får man reda på det mesta.

Nu ska jag köra lite pedikyr (kommer det från italienskans piedi?) och sen blir det att göra några volter i sängen innan jag ska sova. Ska skicka iväg ett långdistans-sms också. Vad hände egentligen?

P & Nattinatt


P.s
Jag undrar hur nyktert det står till egentligen..?

B säger:

Linnea, jag försöker inte ha cybersex med dig. Jag ville bara höra hur du mådde och kanske att du skulle fråga mig osv. Ett "normalt" samtal så att säga... Men visst..

Fan, att jag glömde. Jag glömde fråga hur han mådde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback