Snygg svenska

GEMENSAM FRUKOST OM 15 MINUTER, UPPSTÄLLNING!
Deet utbrast min kära mor i morse och det var inte annat än att masa sig upp från dinosauriebäddlakarnen (som förövrigt är jättesköna och jag har kommit fram till att de matchar färgerna i mitt rum superbra!) och den alldeles för mysiga sängen. På med en tisha och sen försöka se anständig men måhända något seg ut. Men med två mackor, ett ägg och ett glas juice i kistan så somnade jag i mamma och Henkes säng och sov till halv 2. GÖTT, fifan.
Snart vankas det pannkisar och jag är supersugen. : )

Men planer för övrigt idag? Ungefär såhär mycket planer:


Baadabadadida, da da dadida.


Okej?
Skickade iväg ett sms till Cornelia men fick inget svar, Martina svarar inte heller. Sofie ska till Sharpman. Malin är påväg hem från Sälen. Hanna jobbar. Ahaopp. Happy time, så en säger.
Nej, men jag hade en tanke på att åka och träna men efter att min mor skällt ut mig angående hostandet i natt så kanske jag ska avstå en dag till, eller två. Kanske en vecka också för den delen. För att vara på den alldeles säkra sidan, alltså. Ja, juste. Man får inte träna när man är sjuk.

I kväll är det i alla fall inte jag som sitter hemma. Bara så ni vet!

P


Kommentarer
Postat av: sofie

Att man inte får träna när man är sjuk är ju till en början en befrielse, sen blir det ju minst sagt jobbigt!

2009-01-18 @ 18:20:06
URL: http://seaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback