Some people say that I'm not worth her

"Det är lättare att få en rosenbuske att blomma varje år än att hitta en bra kille"
Det är kloka ord från en klok vän som ställer upp i ur och skur. Trots sin egna nedstämdhet så får hon mig på gott humör och vi lyckas alltid skratta tillsammans.
Mitt första riktiga minne av henne är "Hon har ett likadant linne som mig, och fruktansvärt trasiga byxor. Ska de verkligen vara så? Man ser ju in både här. . . och där."
Trots det har vi kännt varandra i 3,5 år och det byter jag inte bort mot vad som hellst. Tro inte det, inte.

Malin är helt enkelt bäst.


I morgon har Malin också fått mig till att ringa sju olika arbetsgivare som vi har kommit på som kanske har något att erbjuda. I morgon ska jag sitta i telefon en bra stund innan jag åker till stallet, annars slår hon mig nog på fingrarna.


Nu är det världens bästa serie på fyran!

P

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack så mycket! Dina ord värmer verkligen!

2009-01-26 @ 23:57:57
URL: http://seaa.devote.se
Postat av: malin

Tycker om dig ja mää

2009-01-28 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback