Sovmorgon?!

Nu ska jag glädja er ledsna själar med ett besked som jag fick via mail precis. Funäsdalen är fullbemannade för säsongen och kommer inte anställa oss så jag blir kvar i Mowtown ett tag till, till Malins glädje, antar jag?
Surare för mig, dock. Jag var verkligen peppad på att pka upp dit. Meen, det finns fler chanser. Det var väl helt enkelt inte meningen.
Tove-Stumpen väckte mig i morse, klockan 10, för att berätta att hon var på väg hem från Karlstad. (Vad man nu väljer att göra i Karlstad?) Hon var förkyld och lät som en igenrökt kärring.
Nu kokar mina ägg, sen skulle jag vilja baka en kaka eftersom jag är så himla sötsugen men vi har inget florsocker och det blir ett jädra dyrt florsocker om jag ska åka till affären enbart därför. så jag får hitta på något annat. Pannkakor?! Jaa!

Nu är det Hem till Gården så nu blir det off and go. : )

Och förresten, nu ska vi tydligen flytta till Norge...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback