Spinning är jobbig skit.

Spinning är inget bra. Man blir inget trött efteråt. Jag får bara värsta energikicken i stället, lagom tills att man ska hoppa i säng igen. Cp! Eller så kan det bero på att jag ätit dagens första mål mat och jag nu trycker i mig resten av godispåsen? Tudelat, det där.

Annars var spinningen i sig ganska tung, och Malin är den enda som besitter konsten att avsluta ett spinningpass tre gånger, vilket gör att man "köttar bäver" även tre gånger. Det gör att man har extrem mjölksyra i slutet av passet och knappt kan gå därefter.
Förövrigt lutar det åt att jag åker till Dalarna på onsdag. Det ska sannerligen bli skoj. Onsdag till söndag ska jag hälsa på i Malins hemBY, Säter. Kom just på ett litet dilemma, hon kommer ju träna extremt mycket, vad jag kommer jag göra då? Jag har ju en förmåga att vända på dygnet så det blir väl helt enkelt att jag sover? Deeet blir fina grejer det.

Känner att lite endorfiner har släppts på grönbete i min kropp så idag, äntligen, är jag glad och positiv. Om jag simmar i morgon innan lunch och sen följer med Martina till stallet vid 13 så kommer jag att vara helt överhypad sen. Deeet är fina grejer det.

Nu ska jag slänga ett öga på tv:n och se what's new, sen ska jag sova. : )

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback