Spinning, longing.

Nu har jag gjort mig i ordning för 50 minuters tuff spinning. Jag kom visst på att jag inte har ätit något idag så nu har jag slängt ner ett ägg i en kastrull som står och kokar. Jag ska äta middag när jag kommer hem så det här är lite i väntan på just middagen.
Annars har min dag varit precis sådär som jag beskrev att den skulle vara. Halv 4 gick jag till Svea-kiosken och köpte en 16 krs godispåse men har inte ens ätit hälften. Jag började må illa och kom fram till att det är bättre att äta mat i stället för godis innan träning. Så smart är jag.

I morgon är det fredag och då ska jag rida med Martina. Nu har jag något att se fram emot. Sen sägs det att någon kommer hem ifrån Norge, men vi får väl se?

Jag funderar på att åka till sporthallen tidigare och försöka hitta Malin och göra henne sällskap en stund. Det låter mysigt, tycker jag. Först måste jag hitta min vattenfalska. Ska nog dra i mig lite vatten när jag äter ägget också, det snurrade lite i huvudet förut, så det kan nog vara en god idé.

Men hare så bra då.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback