Tillbaka efter en minibloggpaus.


Hon i 38:an hade kommenterat mitt inlägg från igår och meddelat att jag inte skrivit på länge och att hon ville ha något kul att läsa. Kul. Kul att jag har så mycket att berätta. Kul dock att jag träffade hon i 38:an i sporthallen innan jag skulle gymma. Då blev det mycket skratt och ståhej och jag undrar faktiskt vad de andra tänkte i entren. Kringelmajan i mitten på bilden.
Jag tycker det är synd att inte kunna spontanträffa henne, åka och klubba ner dumma killar, äta glass mitt i natten och spela sällskapsspel om vi flyttar till Funäsdalen men som jag försökte påpeka för henne idag så kommer jag ju faktiskt hem i slutet av april. Då är jag hennes för då ska jag ha hittat ett jobb i Motala, spendera sommaren i Varamon och kvällarna tillsammans med Malin. : )

Annars då? Ja, vi gav oss på ett tappert försök att tvätta bilen idag i minus 5 grader. Det gick, till en början, rätt dåligt men när jag satt på bilen och låtit den gå en stund så lossnade isen och vattnet frös inte så fort det landade på vindrutan. Vi fick bort smutsen och lite av saltet så jag hoppas den håller sig rostfri en liten stund till.

Bion igår var toppenrolig och i väldigt gott sällskap. Sofie och Christopher satt och matade varandra och när Christopher frågar Sofie i fall hon vill ha den sista sura nappen så skakar hon på huvudet, när han sedan för den mot sin egna mun  utbrister hon "Neeej, det betydde inte att du fick ta den!", jag menar. Om killen bjuder henne på bio och köper en stor påse godis till henne kan hon väl bjussa på den sista nappen?  ; ) Nej, men det är därför Sofie är Sofie.
Meningen var att vi skulle vinka hejdå till Sofia Backsell som åker tillbaka till Stora Brittanien i morgon men eftersom gymmet av någon anledning tog musten ur mig idag så kände jag att jag fick låta kroppen vila hemma i soffan i kväll. Jag hade också planen att titta på Martina som tränade klockan 18 idag men även det fick stå åt sidan.

I morgon är det spinning med Malin, äntligen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Brallis

Kvällarna är absolut mina då!!

Hoppas du ligger hemma i DIN soffa och vilar idag då;) Så att du orkar spinningen för några ursäkter tolererar jag inte :)

2009-01-07 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback