Tre bruna hästar spårlöst försvunna i mörkret.

Kvällen igår blev inte riktigt som planerat med slappning fram tills dess att jag skulle åka till spinningen. I stället ringer Sofia med andan i halsen och vill att jag ska hjälpa dem att hitta tre spårlöst försvunna hästar i Fålehagen. Eftersom jag är snäll så ställde jag upp och körde genom Fålehagen, till Golfbanan, via Nyckelby, upp till stallet och sen till Sjöhamra. Då sades det att de hittat pållarna så jag åkte iväg till min spinning (som för övrigt var ap-jobbig) men när jag slog Sofia en pling efteråt så hade de fortfarande inte hittat de tre muskutörerna så jag och sällskap begav oss ut i Fålehagen med ficklampa på en sen kvällspromenad men i brist på hovavtryck och batteri i lampan så åkte vi hem igen.
Det var min torsdagskväll det. Men i morse fick jag ett sms att de hittat pållarna efter 15 timmar av sökande helt oskadda så det var väl skönt och tur också att de inte sprungit över vägen, då en katastrof kändes väldigt nära. Alla minns väl olyckan på R50 norrut?

Nu ska jag göra mig några pannkisar sen blir det styrke(hörochhäpna)träning med Henke i eftermiddag. I kväll ska jag träffa Marre och Sarah och försöka planera Norge lite. Vi får väl se, som vanligt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja usch, jag bara såg hur det gick i repris... hur det var min häst som låg död och blodig på första sidan på tidningen...

2009-01-10 @ 04:50:45
URL: http://lajuvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback