Uppe med tuppen

Idag är jag sannerligen uppe med tuppen. Klockan elva ringde min klocka och jag studsade upp, jätepigg (överdrift!) och nu har jag precis ätit frukost, ska fixa en grej och sen ska jag packa väskan och ge mig av till simhallen. Japp, idag blir det lite simning. Kanske inte jättelogiskt planerat, men eftersom jag förrförra fredagen gymmade (var beredda på en lång undanflykt) så kände jag att efter spinningen fanns det inte mycket krut kvar i benen så i stället för gym så testar jag lite simning idag. Så kanske man inte känner av det lika väl, tänkte jag!
Fiffigt, va?

Sen ska jag packa en extra väska för alla ridkläder. Jag upptäckte just att det här kommer ta mer tid än en kvar så det är bäst att jag lägger benen på ryggen. Två väskor att packa plus lite till. Hm.

Adios amigos.

IDAG SKA JAG RIDA! : )

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback