Upptagen kvinna!

Brr, brr, brr. Det är så kallt ute att de rosenröda kinderna nu äntligen börjar vakna till liv inne i värmen. Funderade ett slag på att hoppa in i duschen för att sedan krypa ner i sängen och bara vänta på att något händer, men det lät alldeles för deppigt så jag satte mig här i stället. På golvet med en överbliven lite godispåse från nyårshelgen som jag hittade i röran när jag städade igår.

Halv 10, en timme hit eller dit, så var vi på gång till Mjölby för Martinas debut på Beatrice Pan. Det skulle visa sig gå riktigt bra, till och med så bra som en 6:e och 4:e plats med oss hem i de två 110 cm klasser hon startade idag. Nästa gång blir det 110-120 för det är de verkligen klara för.

Men som sagt, det var storslagna planer för kvällen som på ett bananskal drogs in på inte rumsrena grunder. I stället väntar jag på att mamma och Henke kommer hem så det blir lite fart i huset igen.

Vi hörs nog i kväll igen, eftersom Sofie och jag tog jättefina bilder på tävlingen som absolut måste upp i bloggen. : )

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback