Vad är längtan?

Är jag blind? Det kanske finns saker man inte ser? Jag är bara orolig.
Men som Vännen sa, nu lägger jag det på fjärde hyllan. I morgon är det prio ett på jobbsökande, sen ska jag rida Bolltan, träffa Malin och åka till Folkets Hus och på kvällen är det spinning. Hoppas Sofie har tid att fika med mig i morgon. Känner att jag är värd lite kvalitétstid med henne. Det är liksom min tur nu!

Nu ska jag spela en truddelutt på Ibanezen och sen ska jag ta med mig mitt H&M-magasin till sängen och lugna huvudet med en god natts sömn.

Sov gott, alla ni.

P


P.s
Blev inget Dalarna men jag tycker om henne ändå.
Däremot är jag nu öppen för andra förslag.

Kommentarer
Postat av: sarah "bucklan"

linnea jag fyller ju söndag, vad tror du händer lördag då liksom ? ;P

2009-01-27 @ 09:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback