Vågrätt sidoläge.

Något som jag gått (inte bokstavligen talat eftersom det vågräta läget gillas mer just nu) och tänkt på hela dagen är:
En nyyyy dag med nyyya möjligheter!
Jajemen. Så vart tar dagen mig? Jo, till Vadstena Vårdcentral där TurkDoktorn (Ni kanske minns den jag hade i Jönköping?) tar emot mig, konstaterar att min hals gör ont när jag vara sitter och nickar och skakar på huvudet. Klämmer lite, sticker ner en pinne och lyser lite sen säger han:
- Det här ser bra ut.
Sen får jag åka hem igen. Så, denna dag blev ungefär som de andra dagarna. Ligger nu i sängen med laptopen i knät och funderar på att sova en blund. Men i morgon, då bannemig ska jag vara friskARE.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback