Variation i tillvaron

Och nu tänkte jag festa till det och skriva lite med vänster pekfinger. Nej, så kul ska vi inte ha det. Då blir det liksom inget inlägg alls.
Kan ni gissa vad jag har gjort idag? Jo, den har faktiskt varit ganska innehållsrik. Jag vaknade vid 11-snåret när Sofie ringer, och eftersom jag har tappat rösten så svarade jag inte. Sen festade jag till det med en halv banan och en drickyoghurt. Sov en stund, hostade lite, tog någon panodil och duschade. Sen har jag inte gjort mer än bytt sida i sängen, puffat upp kuddarna ibland och skrivit lite med Tove på msn.
Jag älskar att vara sjuk!

I morgon har jag i alla fall inga planer på att bara sängliggande så då får kroppen se till att ha repat sig. På fredag ska jag vara i sporthallen igen för att simma några längder. Jag inbillar mig själv att jag blir frisk snabbare om jag konstaterar att jag vägrar vara sjuk. Hänger ni med?

Nu ska jag stänga av dumburken i vilket fall.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback