Alldeles för sent!

"Skämt åt slidan" - Utlänning på Sibylla

"Tjugo, fyrtio, sextio... Fribiljett till nästa helg? Nähä? Du funkar inte så? Okej... Hm... Åttio, hundra..." - Linnea försöker betala taxin

"Hon är så jävla trög!" - Sarah om Sofia

"Jag pratade bara med honom... Jag hånglade inte med honom! Jag pratade bara med honom!" - Sofia B om Mr X

"Han är så jävla trög, är han..." - Sarah om Mr X

"Du kan dra åt helvete!" - Sarah om en annan Mr X

"Så jävla rätt, sååå jävla rätt!" - Linnea om Sarahs kommentar

"Den där svininfluensan... Han! Han i Harry Potter! Han i H-P vafan har ju't!" - Sofia G om Ron i Harry Potter och hans insjuknande

"Att hon jämt försvinner alltså... JÄMT! Vafan..." - Sarah om Sofia G

"Alltså, jag jag åka med er? För jag måste hem. Gärna nu. Kan jag åka med er? Sjysst!"
20 meter senare
"Kan jag få hoppa av här..?" - K. om taxifärden mot Björkelund  via  Brinkenbacken som blev liite för lång.

"Alltså, jag skiter i er. Jag ska bli full!" - Sarah

"Har ni kollat vid parkbänken..?" - En "fyndig" killes svar vid frågan om en väns lokalisation.

"Hö - hö. Fatta i morgon... När de ska städa här - så jävla värt!" - Linnea till Sarah när de kissat

Jo, men kortfattat. Kvällen har varit värd. Sarah (som förövrigt ligger next into) säger att kvällen varit IQ-befriad men det är jag inte beredd att hålla med om. Kvällen har varit värd. Nu är klockan dock alldeles för mycket så hörs i morgon då?

Simma lurre.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback