Ännu en update från V-bay.

Och en lite från Sarah Astrid: Jag har en bruten tå....och namnsdag om 2 veckor.

Åter till V-bay



ICA Kvantum bjöd på det finaste av delikatesser.Jag tror allt att jag kommer klara mig. Nej, tusan. Vi glömde jordgubbarna! Fast nä, det gjorde vi inte alls. Varsin liter ska vi nog kunna samsas i magen tillsammans med marschmellows, choklad m&m och lösviktsgodis. Jag kommer må som jag förtjänar ikväll!! 

Nu ska vi (Oskar och Linnea) göra smors. Grillade marschmellows med smält choklad. Hur gott blir inte det? Först o främst ska man ju få fyr på elden. Det har tagit ett tag. He. Jag håller mig utanför det här. Oskar berättade också att jag (Linnea) inte åt fick.Halloj i luren  och liv i luckan:D

Ghostwrtiha Pews

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback