Camp Motala!

Resan ner till Kalmar kan bara defineras av nedanstående citat.

"Sarah, var äääääääääääär deeeeeeeeeeeeeeeen!?Jag koncenterar mig bara på att inte kissa!!"

John Lindgren är VÄLDIGT kissenödig.

"Alltså, igår var jag fyllekåt, nu är jag bakiskåt........(30 min senare) och nu är jag fyllekåt igen"

Oskar Andersson och John Lindgren i kör.

"Undra hur många meter kuk som man får i sig under ett samlag?"

Åter igen Oskar Andersson och John Lindgren

"210 meter i snitt per samlag!"

En uträkning skedde i bilen.

"Vi såg henne knappt men vi såg att hon ville ha oss"

John Lindgren om Kims rumskamrat

"Jag ska köpa lotter"

John förklarar vad han ska göra med alla småmynt han har i fickan

"Oskar kan du säga till din flickvän att ge mig mina pengar, hon har dem i sina trosor!!"

John rädd för att han inte ska kunna köpa några lotter...

"It would be nice with a blow-job"

Männen synonymt igen

"Vadå, ska jag ta upp rostjäveln och så ska vi sitta och rosta ........här!?"

John vill ha fyllekäk

"Var är snabbmakaronerna?"

John vill ha mer mat

Ghostwritha Pews

Kommentarer
Postat av: Mathias K

Ghostwritha Pews!!!



Dina texter å din väninnas vägnar är som den allraste vackraste poesin. En poesi så skön att jorden slutar snurra och Björn Ranelid faller i gråt.



Fortsätt med det!



Åhhhhhhhh. :)

2009-07-27 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback