Dream, that's the thing to do.

Sovmorgon i morgon, förstår ni underbarheten? Till klockan nio! Till klockan heel nio!
På kvällen klockan sju ska jag vara hos Frida med Elin i sällis. De ska bjuda mig på middag (om ni läser det här äter jag inte fisk, broccholi, spenat, senap....) och eventuellt ska Frida och jag gå ut på kvällen. Det återstår att se. Jag behövde inte besöka systemet i alla fall. FäZt!

Kvällen spenderades tillsammans med Malin som flyttar till USA i början av augusti. Då blir man utan Malin alltså. Känns sådär, ärligt talat. Men... Jag kommer och hälsar på! He.

I morgon ska jag också hinna med att reda ut oredan på golvet. Det ser ut som någon letat kläder i min garderob, slängt allt som inte föll på läppen på golvet i stället. Som vanligt alltså. Den där "någon" might be me?

Hörs i morgon. Och snart åker jag till Västervik.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback