Rubriken tar man alltid sist.

Jag menar bara att det är ju svårt för ett dressyrlag att vinna hoppningen? Dressyrlaget kan dressyr - hopplaget kan hoppningen. That's the deal.

Men annars då? Hemma från jobbet idag, sjukling är vad jag är. Allt känns lite bättre, ingen feber idag mer och är mycket piggare. Känner mig nästan rastlös.
Jag ska städa till mitt rum och sen åker jag till pappa och äter god mat och går och lägger mig tidigt för i morgon är det jag som är på jobbet igen.

Vid elva fick jag ett "är-du-vaken-sms" och straxt därpå knackade det på dörren. Två tidningar, två dubbelnougat, en glass och en pojkvän stod där redo med snälla ord som noshörningsbarn, bomull, sockervadd och siden. Det behövde jag. En glass, en halv dubbelnougat och en halv tidning senare så uppdaterar jag bloggen.

Nu ska jag försöka ta tag i dagen lite.

Hörs då!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback