Uppdatering från V -Bay

Sarah vidarebefodrar:

I natt vaknade jag (Linnea) av att ett råddjur står i köket. Trodde jag i varje fall.Jag vågade inte gå ut och kolla vad ljuder kom ifrån så efter sömnlösa timmar, gnagande på naglarna( som redan innan ser ut som stryk) "råkade" jag väcka Oskar som fick ta död på ljudet från köket. (Behöver väl inte nämna att ljudet kom från ett öppet fönster?) Vaknade några timmar senare av kallsvett. Någon hade brutit sig in i min bil. Pappa var arg och jag skulle ringa polisen, men min stora fobi för telefonsamtal till bekanta människor gjorde att jag vaknade. Dagen har flutit förbi obemärkt. En stund i Västervik, en stund i boken och en stund med boken i mitt ansikte. Nu är det mat på gång. Igår frågade jag Oskar när vi skulle gå på promenad om det fanns orm här." Neeeeeeeeeeejdå. Du beöver inte oroa dig!" Fick jag till svar och lite för i hågen studsade jag ut i blåbärsriset. Det slutade med regndansen Allan i hop om att varken trampa, reta upp eller råka bli biten av den "gula ålen". För ål däremot finns det tydligen gott om. Det är också anledningen att jag ännu inte har badat i det lite mer än tjugogradiga vattnet. Frågan är om jag kommer göra det? För övrigt: utan godis förmäktar jag på en udde i Östersjön med världens bästa pojkvän! Over and out!

Uppdatering :
Jag (Linnea ) ligger i soffan, Oskar lagar mat OCH tränar. . .He

Ghostwritha Pews

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback