Alla har fått nog av mig!

Weäeäeä.


Här skulle ett klipp på Mado Diaos Dance With Somebody varit men eftersom det inte ville sig riktigt idag så får ni simulera ett klipp på dem. Yviga pojkar med förstora gitarrer. Nae, det var ju Håkan. Men. Aa, i alla fall.

Jag sitter med Maggio i högtalarna, gitarren i handen och Brolle på ackord så det är en smula rörigt i min värld just nu. Jag vet dock att det är fest i kväll, men innan det ska jag hinna med att rida och laga mat åt mig och far. Funderar på en plankstek kanske? Något liknande blit det i alla fall. Det var länge-länge-länge sedan jag åt mat med min pappa. Mysfaktor!

Tar med mig kameran till Mazarinne idag med så kanske Vilma kan hjälpa mig med ett kort eller sju. Nu ska jag äta sen lunch, men det är ju lungt!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback