En puss och en kram

Gissa vad jag gör? (Hehe) Jag ligger i sängen. Inte fortfarande utan igen.
Vi åkte iväg till Maxi och storhandlade inför midsommar. Det är alltid lika lattjo eftersom vi bara har en halv kyl. Storhandla i vår familj blir därför ett helt dagsprojekt.
Kön sträckte sig så långt som till de bakre frysdiskarna. Det var galet.

Sen kom jag hem och tog tag i mitt liv lite. Jag åt en banan men satte sen igång med toaletten och skruningen av hela rummet. Det tog ca 40 minuter sen drog jag en dusch på det. Nu ligger jag alltså i sängen igen. Det är inte lätt, det där.

Ska försöka be till vädergudarna att det slutar regna inom en timme eftersom jag 16:00 ska vara i Hogstad hos Mazarinne för att rida. Vägrar liksom rida om det regnar ute.

Hörs sen då.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback