Gajd i Vassna




Idag var Sarah, jag, Ivana och Anna i Vadstena på lite guidad tur. Det slutade i en bildbomb.
Sarah står på kartan - går dit näsan pekar.



"Ta inte kort på mig, tjejer, för jag har inte kammat mig..."



Anna under guldregnet.
"Kanonkul!"



Ett, två, tre, fyr, ett två, tre, fyr.



Dunderpepp på Klosterkyrkan!



Lyckan i Annas ögon. Den är påtaglig. Lycka, ren lycka!



Eh, dah?



Syrenerna.



"Men hallå, lyssna då förhelvete!"



Men skitunge!



"Under 1400-talet restes den första försvarsfästningen i Vadstena..."



Tappad 1 och Tappad 2.



Ertappad!



Världens bästa Anna Fest.
Jag kommer verkligen sakna henne när hon återvänder till
Kalmar. Utan henne är det ju aldrig riktigt fest...


Det var vår dag i Vassna. I kväll väntar Hany. Tove och Nattis. Mysigt!!

P





Kommentarer
Postat av: sarah

jag ser ut som ett jävla muppmongo på ALLA bilder!

2009-06-08 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback