Hela sommaren är en enda lång fest.

Jag fick gå upp jättetidigt i morse - inte kul. Jag var dessutom helt död när jag vaknade vilket inte gjorde saken bättre. Sprang lite ärenden på morgonen, hämtade T-trean på Katarina och timrapporten på S:t Persskolan och fyllde i dem samt lämnade in dem, jag hade seriöst dött om jag inte fick någon lön i juni heller.

Sen åkte jag till Vättergården i Vadstena på arbetsintervju. Alla arbetsintervjuer jag varit på hittills har resulterat i jobb. Det är rätt coolt! Så från och med i morgon är jag timanställt även där, har vecka 29 och framåt bokade för jobb. Det kanske inte var de bästa veckorna men, det löser sig. Vill jag komma iväg i höst på en tågluff så är det ju bäst att jobba på!

Nu var tanken att jag skulle åka och hämta Sarah för att göra stan en snabbis. Varför vet jag inte riktigt... Men det löser sig.

Simma lurre-burre.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback