Knock, knock, let me see what you've been workin' on.

Ingen har sagt att Ingegerd gjorde ett bra jobb med Sarahs varken skrivkunskap eller noggranhet så därför ska vi inte klaga. Hon gör så gott hon kan och jag orkar inte gå in och redigera om alla inlägg efter att hon varit här och spridit lite glädje med fina bilder i bloggen. : )

I morgon är det alltså Bluebay som vi fettaggar för. Jag har köpt massvis med saker till pastasalladen och stått och grillat kyckling i förbannelse idag så i morgon finns det käk i alla fall, brudar. Massvis med käk. Vet ju de som är hungrigare än andra, osv, osv.

Har dock inte fått någon tid vi ska åka så det kan sluta lite hur som helst. Har ju en viss restid till Sofie, drygt 20 minuter från Stavlösa, så det hade ju varit bra att få reda på idag när vi skulle åka. Hon skulle höra av sig efter jobbet men på den fronten har det varit sämre. Tror faktiskt att hon råkat koola vippen hon med.

Från halv 5 till nu, klockan halv snart tolv (snygg svenska där...) så har jag haft min stråhatt på mig konstant. Kanske dags att ta av den och hoppa in i duschen för i morgon lär jag antagligen inte hinna med sånt finlir. I morgon är det jag som ska bli brun!

Hörs i morgon eftermiddag antagligen eftersom det blir brådis a la Linnea i morgon om jag känner mig själv rätt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback