Kom igen!



Det är helt otroligt hur en dag kan vända bara sådär. Jag är glad att den gjorde det. Nu ska jag titta i fall min insändare kommit med, äta lite mer exotiska frukter och sen blir det nog ett bad. Jag är en liten badkruka när det gäller lägre än 30 grader men är en baddare på att bada i badkar!

Tack vare vänner mår jag som jag gör. Fick det här sms:et av Sarah idag:
Du har massor med kompisar som bryr sig och oroar sig när du är ledsen och vill inget mer än att du ska vara glad. Du har ett jobb och två sommarjobb. Du har hittat tillbaka till hästarna. Det är snart sommar (bortsett dagens hagelstorm) och snart fyller du tjugo, världens bästa ålder!

Och det är sant som hon säger. Min kalender må vara rörig, men fylld med underbara saker och event hela sommaren. Jag måste säga att livet är underbart.



Ett mindre kaos som ger mig styrka varje dag!


P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback