Längtan

Landad i sängen för denna dag med Flight 93 på tv så kan jag inte annat säga än att jag är trött. Jag är så jättetrött och helt avdomnad i kroppen, inte gör filmen saken bättre heller.

I morgon är det måndag och förmodligen kommer jag inte vara lika framåt och glad som jag varit de här dagarna. Anledningen är som vanligt att den man saknar allra mest inte är hemma utan på andra äventyr. Men, så här får det väl vara, och det bästa är att semesterledigheten drar i gång nästa helg och en visit i Västervik väntas. Jag längtar.

Dagen har spenderats med två av de allra bästa på en alldeles blå, stilla sjö i en båt med mycket sol. Jag hoppade till och med i spat' två gånger! Kallt var det men man var nästan illa tvungen eftersom det var så varmt i båten.

Igår firade vi min födelsedag i Brinken. Jag vill tacka de vänner som faktiskt "ställde upp" och kom. Av olika anledningar var det många som inte visade sitt intresse av att fira min 20-årsdag alls vilket jag tyckte var jättetråkigt. Det visar på något sätt vilka som verkligen bryr sig och vilka man kan lita på i ur och skur.
Tack till mamma, Henke, Oskar, Sarah, Robin, Fredrik, Sofia G och Sofia L samt Maria. Tack Fredrik och Robin för det underbara presenten, har redan botaniserat mellan pappersarken.

Nu är det läggdags även för mig!

Sov gott, hörs i morgon. Stranden på dagen och pappa på kvällen, lite ridning där i mellan.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback