Morrn'

Uppe med tuppen, som vanligt. Ni börjar ju bli vana att höra mitt tjatande. He. Klockan tio ringde klockan. Yes, mam.

Nu har jag dragit i mig frulle, ska ta ur toffsen ur håret och ta på mig hatten. Sen är det tänderna som får sig en omgång tätt följt av att jag sätter mig i bilen och åker in till Motala. Lämnar lite grejer och vidare mot Frida på Salong Klippet i Borensberg. Där ska jag bli fin i håret (jag har lite smått panik. . . ) och sen blir det en födelsedagslunch på det. Jag hörde något om en pizza vid strömmen så det kommer nog bli bra det där!

Sen ska jag in till Motala igen och dra en repa på stan för att försöka hitta något fint att lägga lönen på. Det kan omöjligt bli speciellt svårt. Sen är det jag som svidar om till ridkläder och drar till Mazarinne. Första gången på en vecka nu. Så blir det när man inte har någon bensin i bilen, men nu ska jag ta tag i ridandet - igen.

Hörs sen då! I morgon är det fredag, bara så ni vet!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback