Nattelinatt

Så var det dags att uppdatera bloggen lite. Med motvilja.

Jag är varm (eller het, välj själv) och ska hoppa ner i badkaret. Kom hem från stallet halv elva, har bara ätit och nu är jag jättetrött. I morgon ska jag vara i stallet straxt efter åtta på morgonen så better get going mot sängen alltså.

I morgon är det stranden (själv. . . . . ) och lite tvättning och packning som gäller. Jag suger på att packa - så sant som det är sagt - så därför ska jag börja i tid den här gången. Jag gillar dessutom att se att man är klar med någonting. Till saken hör också att jag i stort sett inte har några rena kläder alls, en helt nerkläggad necessär som åker på en storrengöring i morgon kväll samt ingen koll på vart mina undies befinner sig. Bäst att kolla upp sånt där.

I morgon alltså - ridning, tvättning, stranden, packning.

Hörs då!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback