Nattelinatt.

Även denna dag verkar ju ta slut den också! I morgon är det Sarah, jag, Ivana, Sofia, Sofie, Christopher och Anna som taggar sönder inför en härlig kväll ute. Det blir tydligen en hel del Magnus Uggla och även lite Spice Girls. Tror det blir allt jämt bra! Lite bubblande jordgubbsvin på det också så kan det ju inte gå helt fel.

I morgon börjar jag jobba klockan tio, då ska jag ha ätit frukost, packat partykläder, alla grejer till kvällen och ridkläder därför kräver det en god natts sömn. Slår dock vad om att jag inte kommer kunna sova förän runt halv tolv i alla fall. . .

Men hörni! Ta hand om er!

P


Kommentarer
Postat av: ive

Jag måste rätta dig. Vi dricker samma vin imorgon, det är smultronsvin ;)

2009-06-05 @ 00:21:51
URL: http://next.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback