One dear deer got diarrhea when writing his diary

Det är humor i en bil klockan elva på kvällen på väg hem efter en dag i solen med tre övertrötta tjejer. Jag lovar.

Men dagen har varit underbar och det får jag tacka alla som deltog för. Utan sälliset hade det inte varit detsamma men samtidigt ett extra tack till Marre som bjöd in hela högen.
Vi badade och solade nere i hamnen i Blåvik fram tills lunch då vi gick upp till stugan och kirrade käket. Sen blev det två kubb-matcher där Sofie och jag gick segrande ur båda omgångarna. Jag kan inte annat än att påstå att jag är rätt bra på kubb - så länge det är mina regler.

Vi åkte och badade en sväng till innan Sofie begav sig mot Motala igen, lämnade Sarah, Sofia och mig kvar hos Marre med mor. Vi lagade käk och lyssnade på U21-matchen på tv, chillade och diskade innan även vi styrde kosan hemåt. Vi stannade till i Vinberga vid elvahugget för att ta ett kvällsdopp men insåg att hela bottnen var täckt med räkor (vadan räkor? Jag menade ju kräftor!) så vi struntade i det.
Hemma nu i alla fall efter himla många om och men.

I morgon är det jag som ska handla hos Sarah på Lidl, skriva inköpslista och vara lite mogen och vuxen för ett tag. Men bara ett tag.
Nu är det bara 6 minuter kvar tills hela dagen är min. Min - bara min!


Sov gott!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback