Phoooufh!

Underbar morgon, mina vänner.
Solen strålar - nej
Guld i mun - nej

Men oavsett vad så fick jag se att Hanna uppdaterat sin status på fejan. Hon står i Safariparken och behöver vatten till kylaren med älgarna runt knuten. Värre kunde jag ju alltså haft det.

Idag så är det Vadstena som gäller med en guidad tur för allas vår vän Anna Fest sin bestämt sig för att flytta ifrån oss nästa helg. En chokladboll på det och vidare in till Motala för lite mys med Hany och Toffsan i kväll. Hoppas på en trevlig - snabb - dag.
Hoppas närmare bestämt att de kommande veckan går super-duper snabbt.
Måndag är det arbetsintervju och måndagsklubben och antagligen en utgång. Tisdag räknar jag med att må skit. Sista dagen som Tove är hemma. På onsdag är det bara en lång väntan med jobb, hoppas på att jag kan få rida lite även om jag inte har någon bil. På torsdagen är det studenten och vi ska fira Fredrik och Malin som väntar på sin tur nu. På fredag vet jag någon som kommer hem!

Nu ska jag googla lite fakta om Vadstena slott. YES!

P

Kommentarer
Postat av: Mathias Karlsson

Slutsats: älgar är snälla, bilar är dumma. Hepp =)

2009-06-07 @ 16:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback