Planer för dagen

Idag kan jag inte påstå att jag är uppe med tuppen. Klockan ringde för en halvtimma sedan och jag for upp med hjärtat i halsgropen och undrade vem som skjöt på mig. Men jag vaknade i alla fall till ordentligt.

Jobb 12:20-14:40 och efter det åker jag bara hem och byter om innan jag äntligen ska få åka till Mazarinne igen. Känns som en halv evighet sedan  jag red nu så det ska bli mysigt. Hoppas vinden hinner mojna lite innan eftermiddagen för annars vet jag en som kommer vara skapligt stirrig.

Ja, egentligen är det väl bara att packa in sig i bilen nu då. Synd att man ser ut som sju svåra år i ansiktet och är svullen osv, men faktum är att allt känns mycket bättre idag. Idag är jag starkare.

Hörs i eftermiddag då!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback