Rosa, sockervadd, bomull, dun, noshörningsungar!

It's all about you.

Nu är det mycket som händer här och dessutom har det hänt hudlöst mycket i helgen.

En vän vunnen och en försvunnen, så att säga. Anna flyttade hem till Kalmar idag. Och då gick lite, lite sönder inombors. Världens finaste Anna flyttade hem och man kan inte bara springa ner för en fika på stan längre, inte ringa och fråga om hon vill ha en matlåda eller bara gå ut och ta en promenad. Helt klart så kommer jag att åka som en vildbatting ner till Kalmar i sommar. Jag lovar. Jag lovade henne det. Världens bästa Anna, alltså.

Väntar på att en vän ska ringa (vi får se vem som känne sig träffad först?) och sen ska jag krypa ner i badkaret. Min nacke is killing mej alltså. Att jag måste headbang:at igår är ett faktum alltså.

Och visst är det så att för att kunna uppskatta stunderna tillsammans måste man sakna för annars vet man ju inte hur det känns att vara utan? Det tror jag. Det är jag minst sagt övertygad om!

Hörs i morgon då, för nu är det nattinatt här.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback