Samma visa, varje gång.

Varför är det alltid likadant på gymmet? Alltid, jämt, oavsett tidpunkt. Alltid.

Jag tar ALLTID skåpet längst in till höger direkt när man kommer in. Det gör att man inte har någon på sin högersida och därför kan ha hela bänken för sig själv. Skitbra. Tills något annat ljushuvud räknat ut att "tar man skåpet jämter det som är längst in till höger får man nästan hela bänken för sig själv!". Det försvårar ju liksom lite för mig, så att säga.
Inte nog med att det alltid är något kollie som tar skåpet, vilket retar mig, så kommer alltid denne person från duschen/gymmet/toan samtidigt som mig och måste självklart in i skåpet. Så tji fick jag - nu får jag i stället stå och trängas med inte ens en centimeter till övers.
För jag har inget emot att behöva stå nära för att klä på mig. Inte heller har jag någonting emot att handdukstorka mitt hår i höjd med deras sminkning. Inte heller har jag något emot att visa mina håriga armhålor när jag ska dra på mig min deo. Nej, inte alls. I själva verket har jag ingen personlig zoon alls och alla är välkomna att vara liite för nära mig hela tiden.

Nästa gång tar jag skåpet näst längst in till höger. Stackars den sate som tar skåpet allra längst in till höger. Smaka ska gammal ost göra! Så det så!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback