Simma lurre

Jaa, så att så är det med det.

Lite trögstartad är jag idag och fick precis reda på att det är matte och teknik som gäller idag. Alltså. Jag vet inte. Tror jag droppar outfiten jag satte på mig. Den känns inte så teknisk. He.

Annars idag då, jobb 12-15,30 på Petrus Magni. Efter det vet jag verkligen inte alls vad jag ska göra. Jag hade ställt klockan på 09:45 för att jag skulle hinna träna innan jag åkte men hade ont i halsen i morse så jag skippade det. Nu känns det bättre så jag kanske ska försöka hitta på någon fysisk aktivitet efter jobbet. Red inte igår och ska troligen inte göra det i dag heller. Mazarinne longeras och vilar i två dagar nu. Hon ska få lite semester snart eftersom hennes utveckling har gått så himla snabbt.

Nae. Nu ska jag väl ta och packa ihop det sista, bädda sängen och dra på mig lite smink. Ni får ha det liite bättre än mig idag för känns som det kommer bli en rätt tråkig dag för min del.

Off and go för lite wörk och pengar.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback