Sooolen och pooolen.

För det är ingen vanlig dag, näe, det är min födelsedag. Hurra, hurra, hurra!

Vaknade gjorde jag av rätt sjysst falsksång klockan 06:50 på morgonen precis innan Henke var tvungen att åka iväg till jobbet. Blommor och två paket fick följa med in på rummet, frukost så dags är inget jag jobbar på. Däremot fick jag syn på världens godaste pastasallad a la Henke i kylen som jag ätit till frukost nu. Den satt precis mitt i prick.

Vaknade vid tiosnåret av att någon som jag tycker väldigt mycket om ringde och väckte mig. Grattade mig och frågade hur det kändes att vara tjugo. Sömndrucken som jag var blev det nog inga bra svar.

Nu ska jag viga dagen åt poolen med boken i handen. Sen måste jag åka och handla osv. Det blir nog en bra dag det här ändå.

Hörs då!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback