Tjugoett:nollåtta

Sluta jiddra - börja trolla och vips så har Sverige kängat in 4 mål. Där ser man. Zlatan, Källström, Majstrovic och Berg. Fyra var. Enkla siffror. Enkelt ska det va.


Annars då.
Jotack. Det är bra. Det tog ungefär tjugo minuter att reda ut det - jag mår bra! Jag mår väldigt bra, och med lite bekräftelse mår jag ännu bättre!
Jag är lite trött bara vilket min säng ska få råda bot på. I morgon är det jag som ska till gymmet innan utspringet, sen blir det ju stan en lång stund innan jag tänkte åka och rida en sväng nu när jag fått tillbaka min bil.

Nu väntar min säng, funderade på en glass men hoppar det.

Pews

Kommentarer
Postat av: Olivia Ståhlner

vafasiken, nu går jag in och kikar och hittar ingen bild på flätan eller vad du snackade om, fram med det! DAMN

2009-06-10 @ 23:40:07
URL: http://hemmahosolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback