Vi räcker ut tungan åt de som är hurtiga i stället för att klappa händerna och heja.

Det blev ju lite varmt och lite sol tillslut! Det kunde jag inte tänka mig. Boken har jag bara hunnit läsa lite i så den jobbar jag nog på i morgon.

I morgon är det jag, Sofie, Sofia, Sarah och Maria som åker till Bluebay (Blåvik) och badar, solar, myser och roar oss. Det ska bli superkul. På onsdag fyller jag (för de som nu råkat missat det) och då vankas det lite grillmys på kvällen för de som kan och inte jobbar. Vi blir nog inte så många, in fact så har jag inte bjudit någon hittills... He.
På torsdag tror jag eventuellt att det kan bli jobb så därför skippar jag onsdagsklubben. Och på fredag har Sarah och Sofie kokat ihop någonting. "SNOKA IN PÅ MIN TELEFON, för helvete!" fick jag som svar förut när jag skulle låna Sarahs telefon för att ta ett kort. roliga brudar det där.
Lördagen kommer vara helskoj. Först släktfika i Brinken, följt av en förfest som heter duga innan vi drar till Hugo och dansar salsa. Haha. Vi får väl helt enkelt se hur det blir med det. Söndagen kommer tillbringas i sängen för kurering. Det är jag helt övertygad om.

Nu ska jag packa ihop strandväskan tills i morgon och vänta tills pappa ringer och säger att han är i Nykyrka, för då ska jag ta snabba Bosson in till Whatstone och handla med honom så vi får med oss lite matsäck tills i morgon.
Hungrig är jag med. Vad ska jag äta idag?

Hörs sen då!

Sarah har dessutom lovat att lägga upp lite bilder. Woho. :)

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback