Ziggy played guitar.

Och jag ska göra precis som Ziggy snart. Jag har inte spelat på väldigt länge nu och jag blir faktiskt lite gladare när jag gör det. Nu är jag lite lagom, härligt sliten i rösten med. Blir kalajs!

Igår var första dagen på jobbet och jag verkligen kastades in i det omedelbart. Började nästan omedelbart att vara med på deligering av medecin (som jag slapp att deligera själv som tur var) sen var det lite fika osv. Ett pass från 14-21 var lagom. Idag var det värre. Började jobba klockan 7 till 16:40. Hygien och sådana bitar var med idag och... Ja. Har man sett en har man sett alla kom jag på idag. Får försöka att vara tuff, men aa. He. Det kan vara svårt.

Skulle ut på ängarna och plocka blommor idag men jag orkar inte. Jag ska spela lite nu sen blir det sängen med boken. Tog en lång dusch, hamnade på sofflocket med chokladen och sen har jag lagat mat. Mycket mer hinner man inte med. I morgon på lunchen funderar jag på Tyckligerundan. Många av arbetskamraterna brukar stressa runt där så vi får se.

Nu ska jag varva ner med lite bra musik, gitarren och boken. Hörs igen i morgon då jag är ledig inför midsommarhelgen!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback