200 grader i 20 min sen är det klart....

Att titta på mat-tv när man är hungrig ...inte en bra ide enligt vissa...frågar du mig så har "vissa" väldigt dålig självkontrol när "vissa" inte kan hantera lite mat på tv utan att få ett brutalt begär.....skämt åt sidan!

Jaha nu kanske ni min läsare undrar hur jag kan vara på två ställen samtidigt...en gåta kanske? men som allt annat har den ett logiskt svar...eller skoja jag besitter faktis gudabenåndade krafter jag kan vara på 2 ställen samtdigt så äre japp ingen diskussion he he.

hoppas nu att min andra hälft har det bra eller ja jag vet att hon har det....faen intressant inlägg känner ni men vadå ibland måste man få ordbajsa lite.

Till sist: det borde inte heta "söt sur sås" det ska ta mig faeeeen heta STEKHET sötsur sås för satan i gatan plattan i mattan vad det bränner när man äter den


söt e han-som skuggfigurerna säger "vissa"

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback