Åååå jag bara är besviken

Det blev ingen vattengympa i morse. När det väl stod klart att vi verkligen skulle ha bad och att vi verkligen var 30 elever så bangade jag. De fick simma aktivt i 25 minuter och sen var det fri lek eller gå upp. Inte en kotte kvar i simhallen efter 30 minuter. Dagens ungdom. De orkar inte ens leka lite i vattnet.

Annars har dagen ändå flutit på. Jag har kommit fram till att det är tråkigt att jobba, oavsett vilket jobb man har men jag ska däremot inte klaga. För jag har två inkomstbringade jobb idag och typ Sarah har inget. Så att så är det. Jag är nöjd, bara jag kunde få sovmorgon ibland... Bara någon gång sådär.

Nej, nu ska jag och min bryscha åka till Maxi och handla mat tills i kväll. Jag börjar jobba 18:15 tillsammans med Sabajna och är nog inte klara förän runt 22 så då hoppas jag maten står på bordet. Vore ju gott i alla fall. Drömma kan man.

Så off and go. Lite stress har ingen dött av.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback