Alldeles för tidigt en söndagsmorgon

Jag känner Fredrik, underbar människa. Skjutsar oss överallt. Vi är hans tjejer. Jag och Sarah liksom. Bah.

Hemma för en stund sedan i Stavlösa (Fråga mig fan inte vad vi gör i Stavlösa, Sarahs idé jag bara hänger på!). Vi fick ju skjuts av Fredrik, den där underbara människan jag berättade om förut, u rem?, så nu sitter vi här strandsatta här utan bil. Nyckeln lämnade vi hemma innan vi åkte. Smarta människor.

Vi har ätit bollpotatis, eller som Sarah säger kroketter, och b-sås. Sarah älskar mina ko-strumpor som jag inte ens orkat ta på mig ordentligt.
Förövrigft hade jag ändå relativt trevligt dag. Sarah följde Ivana hem eftersom hon inte mådde fina fisken. Sen kom Sarah efter en stund och då blev det andra semlor.
Som sagt, Fredrik körde hem oss tillsammans med Andreas, hans bror, och Torbjörn som jag lovade att publicera en och en annan bild på. Så var så goda, njut av utsikten!



Jag skulle själv vilja säga att han ser ut som ett äkta litet mysmongo. Klockrent!

Nu är klockan alldeles för mycket och det  vet ni med. Nu ska ni ligga i sängen och inte läsa min blogg. Det vet ni med! Eller hur?

Hooppp i säng för söppepeng.

:)

P

Kommentarer
Postat av: ett-litet-mysmongo

haha fyfan asså, slag under bältet :P

vet inte om jag ska skratta, gråta lr vad :p

men tack för komplimangen iaf!

2009-03-02 @ 00:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback