Dagsplanering

Åhsåvar det en ny dag som väckte mig. Strålarna liksom letade sig fram till rullgardinen och ner genom springan och rakt ner i min säng. Jag gick upp och åt frukost i hopp om att komma iväg till gymmet lite skapligt så jag har det gjort och kan njuta av dagen i största allmänhet sen.

Jag ska som sagt till gymmet inom en snar framtid, sen är tanken att Sarah och jag ska dra en repa på stan för att inhandla en almanacka och gips. (Sug på den!) Sen har jag lovat henne att göra henne sällskap på hennes dagliga promenad. Jag skulle nog behöva åka en sväng förbi ÖB också, men vi får se. Dagen är lång!

Nu blir det lite fix och packning innan gymmet.

Peews!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback