Den drucknes tal är den nyktres tankar.

Åh herregud.

I morse ringde telefonen, väligt tidigt skall tilläggas, och det var någon Lena från S:t Persskolan. Hon frågade om jag kunde hoppa in och jobba idag. Snurrig och yrvaken som jag var insåg jag dock att sarah låg och snusade brevid mig samt att min bror låg på nedervåningen. Jag hade alltså ingen bil eftersom Kim var tvungen att kunna ta sig in till Linköping idag. Jag var tvungen att tacka nej, vilket jag ibland ångrar bittert. Meen, det kommer nya chanser, typ på onsdag. Det är bra. Mycket bra! Då ska jag mysa sönder Tuvalu och alla hennes kompisar.

Nu kanske man skulle röra på sig, vad sägs som ett gympass efter frukosten?

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback