Dosed för 9G

I morse vid 09:40 ringde de, som jag igår bad om, och jag skulle vara inne till 10:00. Jag har inte tvättat håret sedan i lördags, duschade dock igår kväll, men han knappt sminka mig men verkligen inte äta frukost. Jag var inne 10:10 och skulle ha 9C i musik. Aa, men det var en rätt lätt uppgift. De spelade lite gitarr, lite trummor och lite paino. Lät mest som högljytt bankande på diverse instrument så huvuvärken kommer nog vara påtaglig i kväll.
Ska vicka för samma lärare även i morgon och på torsdag ska jag vicka för någon helt annant. Tror det blir lite samhällskunskap eller liknande, kände inte igen namnet nämligen.
Men jobb alltså tis-tors denna vecka, plus torsdag kväll och lördag  på folkets hus. Denna månad kommer jag få så jäkla mycket pengar! Om man jämför alltså . . .

Nu ska jag åka tillbaka till mina kära nior på Petrus Magni och lära dem spela lite gitarr. Tänkte kanske lära dem Dosed? Aaa, det är ett alternativ!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback