En road kväll

Kul att komma hem mitt i natten till ett rum mer likt ett stridsfält och en katt som slagit sig till ro i min säng. Skitkul. Verkligen. Men förövrigt tycker jag ändå att vår vita helg resulterade i en rätt rolig helg. Igår tittade vi på film med grabbarna grus och jag skrattade så jag låg dubbelvikt i alla fall mer än tre gånger. I dag hamnade vi hos Evelina med mat och hela baletten och Vätternmagasinet med alla 50+ och några gamla sam-eko elever.
Efter en sjuhelvetes omväg från Mossen till Borenshult via Kolmertorp (?) så är jag hemma i mitt stridsfält.

I morgon ska jag upp tidigt för att lämna Elbsen i Eskilstuna så ingen blogg och ingen sömn.

Simma lugnt!
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback